YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Kau sahabat aku,kadang-kadang aku anggap kau dah macam adik kandung aku sendiri..Dah bertahun  kita berkawan masa kita dibangku sekolah rendah lagi..Aku sayang kau macam mana aku sayang family aku sendiri..Kadang-kadang tu dah rasa macam kau dah jadi sebahagian hidup aku..Segala suka duka kita bersama,aku betul-betul bangga ada kawan baik macam kau..Tapikan sejak akhir-akhir ni kenapa kau jauhkan diri dari aku??kalau kau ada masalah kongsilah dengan aku.Tapi sebaliknya bila kita berselisih je kau mesti jeling dekat aku..Tapi tak apa aku sabar,mungkin kau ada masalah peribadi yang tak dapat di kongsikan?tapi dah berbulan-bulan kau langsung tak tegur aku,kenapa kau buat aku macam ni?apa salah yang aku dah buat dekat kau??aku tegur kau pun kau langsung tak layan aku,aku rindu yang teramat dekat kau,aku rindu nak berkawan dengan kau macam dulu..Masa tu aku lalu depan kelas kau,aku nampak kau khusuk tulis sesuatu..Kalau dulu aku selalu sergah kau dari belakang bila kau khusuk macam tu,tapi sekarang dah tak lagi.aku rindu kau panggil nama aku..hmm..Petang tu aku terima surat ringkas dari sorang budak,aku tau surat tu dari kau.kau cakap "KENAPA KAU SANGGUP HINA AKU BELAKANG-BELAKANG AKU??KENAPA TAK DEPAN-DEPAN??KITA KAWAN DAH LAMA MACAM NI KAU BUAT DEKAT AKU!!!"... Serious aku langsung tak faham dengan kau,kenapa kau nak marah-marah dan kata aku hina kau??apa semua ni??lepas beberapa hari baru aku tau cerita sebenarnya.Rupanya kau dah dengar cerita yang bukan-bukan dari mulut orang lain.hmm..Kenapa kau tak tanya aku sendiri??aku tak sangka kau lebih percayakan orang lain daripada sahabat baik kau sendiri..Tak pelah.Aku faham mungkin kau perlukan masa untuk terima aku sebagai kawan baik kau semula.aku tak kisah kau nak tuduh aku macam tu.Cuma satu kau perlu tahu yang aku SAYANG KAU SEORANG SAHABAT...Petang tu aku balik sorang-sorang.ingat nak balik dengan kau,tapi kau buat tak tahu je bila aku panggil..Aku terus kejar kau,tapi kau langsung tak hiraukan aku..Bila aku jerit "KAU SAHABAT AKU SAMPAI MATI" baru kau pandang aku.Tapi kau terus pergi tinggalkan aku sorang diri dekat situ.hmm..Tapi maaf kan aku sebab tu jeritan aku yang terakhir.Aku tak dapat nak teman kau menangis dan gelak tawa macam dulu lagi.Tapi yang paling penting aku hormat kau sebagai kawan baik aku.Aku tak dapat nak ulang semua perkara yang indah sewaktu kita bersama,alangkah indahnya kenangan tu..hmm.Maafkan aku.Aku terpaksa ikut family aku pergi..Aku terpaksa tinggalkan kau..Kenangan kita bersama dulu takkan aku lupa sampai mati!!!