YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Awak izinkan saya luahkan segala rasa dihati..Awak maafkan saya andai awak terasa dengan saya..Awak saya sedar siapa diri saya..hmm.Awak saya tau status diri saya ni apa..Awak saya dah cermin diri saya ini..Awak saya tau yang awak menganggap saya tidak lebih dari kawan biasa..SEMUA ITU SAYA TAU!!!
Awak saya ni hanya gagal di rimba sahaja.. :( Mana mungkin boleh terbang bersama merak kayangan..Awak saya tidak mempunyai apa-apa,yang saya ada hanya rasa ini..Awak saya memang tidak layak dan tidak sesuai bersama awak..Saya sedaya upaya cuba untuk tidak menganggap awak istimewa,tapi saya tidak berdaya kerana hati kecil ini mengatakan sebaliknya..Awak tahu tak,semakin saya cuba untuk melupakan awak,semakin kuat saya mengingati awak..Entah kenapa pun saya tak tahu wak..Awak saya tidak tahu kenapa awak begitu dekat di hati saya ni..AWAK MAAFKAN SAYA SEBAB MENYUKAI AWAK!
Awak berdosakah saya menyukai awak??andai ini ketentuan takdirnya , saya doakan kebahagian awak.Awak jika awak masih mengingati saya,andainya saya dah tiada lagi di dunia ni 
SEDEKAHKAN AL-FATIHAH buat saya tau.Tanda kita pernah kenal masa saya berada di dunia ini..Awak saya nak ucapkan terima kasih sebab pernah hadir dalam diri saya ini walaupun hanya seketika waktu sahaja..Saya tetap rasa bahagia bila menginggati detik-detik itu,walaupun kekadang saya berkecil hati dengan apa yang awak lakukan..Tapi saya terpaksa lupakan semua itu dan saya dah maafkan diri awak..Awak jasa dan budi awak tinggi hingga puncak gunung, tidak ada nilai untuk saya membayarnya semula, nak mencari memang tak bertemu..Awak saya minta halalkan segala salah dan dosa saya kepada awak semasa saya bergurau dengan awak..hurmmm..Biarlah kisah-kisah  silam menjadi kenangan,akan saya simpan kemas dalam hati ini..Awak biarlah saya terseksa dan derita..Asalkan awak bahagia dan tidak lagi menganggu kehidupan awak lagi.Asalkan awak tidak perlu lagi melayan kerenah-kerenah saya lagi..
AWAK SAYA DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK AWAK DI DUNIA MAHUPUN AKHIRAT!.
salam rindu dari saya.. :(