YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

MINTA MAAF YANG TAK TERHINGGA

FIRST..tahun yang paling bahagia bagi aku setiap tahun.iaiti bulan february.nak tau kenapa??sebab time tu birthday aku yang ke 17 tahun..tapi kebahagian tu musnah.hurmm.aku dengan zayree      
(ex-boyfriend) bergaduh sebab salah faham..aku ngaku memang salah aku..hubungan aku dengan dia dah tak dapat diselamat kan..hubungan aku dengan dia musnah dalam bulan february..aku tak mampu nak buat apa-apa.dia dah buat keputusan nak break dengan aku..TUHAN JE TAHU PERASAAN AKU..yang paling sedih dia nak break tampa penggetahuan aku.tiba-tiba on facebook buka inbox ada text dari dia..aku nak minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki dekan kau MUHAMMAD ZAYREE BIN ROSDI..aku tahu ni semua salah aku.aku keluar tak bagi tahu kau.aku buat fake tak bagi tau kau..cuma satu je yang kau perlu tahu..aku tak game kau lagi dan kau yang paling aku sayang..
hurmm..tak sangka kan 2 tahun lebih kita couple macam-macam masalah yang aku buat... 04.05.2012 ni genap kita 3 tahun...tapi tu semua tinggal kenangan yang tak kan pernah kau lupa...
kau baik,setia,jujur dengan aku..tapi aku?? aku minta maaf...aku cuma nak cakap yang aku betul-betul RINDU KAU SANGAT-SANGAT.... :'(..ko nak tau tak? hari khamis 01.03.2012 aku nampak ko naik moto LC ko tu...ko nak pergi mana??kenapa tak bagi tahu aku?hmmm..hari JUMAAT 02.03.2012 aku nampak ko amik adik ko kan..aku kenal kereta kau..hehe..HAPPY gile bila tengok kereta kau..walaupun tak dapat tengok kau..hmm..aku harap kau bahagia dengan orang yang kau sayang..semoga kau berjumpa dengan orang yang lebih baik dari aku okey..AKU YAKIN KAU AKAN BACA BLOG AKU NI...
:'(    :'(