YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

sedihh

1.7.2012 pakcik aku dah kembali ke alam baru..YaAllah knpa begiti cepat kau ambil nyawa dia..tak sanggup aku melihat ayah ku menangis bila dapat berita buruk tu..begitu cepat ayah aku kehilangan orang tersayang..pada tahun yang sama sekali dua orang pakcik aku pergi ke alam tu..kini tanggungjawab ayah aku makin berat untuk menjaga adik beradik yang masih hidup...hurmm.tiba aku terfikir kalau aku telah pergi bersama pakcik-2 ku,mcm mana keadaan keluarga ku.sanggup ke mereka terima hakikat??aku memang tak sanggup nak tinggalkan keluarga aku..tapi hakikat nye aku kena terima juga satu hari nanti...setiap yang hidup akan mati..aku dah bersedia semua nye.aku tahu dosa-2 ku bertimbun..sebelum terlambat,aku nak minta maaf terdahulu.aku tahu selama aku hidup sampai sekarang aku ada buat salah kat korang semua,.aku minta maaf sangat-2.halal kan apa yang korang bagi kat aku selama ni..aku cuma minta satu permintaan je.kalau aku dah tiada di dunia ni lagi,tolong doa kan aku,tolong block facebook dan twitter aku....

if aku dah tiada kat dunia ni lagi,korang akan maaf kan aku tak??lagi-2 yang benci n tak nak maaf kan tu..
mesti aku masuk NERAKA kan??YAALLAH.....tak sanggup aku ditempatkan didalam NERAKA jahanam tu...argh!!! maaf kan aku kawan-2.maaf kan aku!!aku banyak berdosa...hmmmm..if aku dah tiada kat dunia ni,siapa yang akan jaga keluarga aku..aku tak nak keluarga aku sedih bila kehilangan aku..haaaaaaa!if aku tiada kat dunia ni lagi,siapa yang amik alih untuk jaga kawan baik aku...adakah dia akan lupa aku??


semalam aku menangis.tiada siapa yang tahu..aku terlalu rindu kan arwah atuk aku...aku nak jumpa dia..aku sayang dia...dia satu-2 nya atuk aku.dia lah segala-2 nya..hahahha..satu hari nanti aku akan jumpa atuk ...yess!!! ATUK TUNGGU KAKAK TAU,..JANGAN PERGI MANA-2 YE...KAKAK NAK IKUT ATUK MASUK SYURGA..hurmmmm..atukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.!!!!kenapa atuk pergi terlalu awal..kenapa!!!atuk tak sayang kita orang ke...???atuk kat mna sekarang ni??atuk sihat je kan?xsakit lagi kan???atuk tau tak , atuk dah pergi terlalu lama sangat...bila atuk nak kembali?bila kita sekeluarga nak bersatu kembali???atuk kakak sayang atukk. :'(hurmmm


AL-FATIHAH