YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

muka single :)

begini lah muka budak tengah single..heheh..walaupun aku tengah sedih.aku tetap boleh senyum.tengok lah gambar tu..masih boleh senyum kan?heheh..kita mesti kena kuat kan semanggat kan.tak kan sebab seorang lelaki kita nk bersedih sampai mati kan?? bak kata orang KUMBANG BUKAN SEEKOR...haha..tapi buat masa ni aku malas nak fikir pasal couple-2 ni..buat pening kepala + menghabiskan duit je.asyik nak top up je memanjang..HUHU..sekarang ni aku hanya nak tumpukan kat pelajaran je.sebab tahun ni aku nak peperiksaan besar wook! hahah..tau kan peperiksaan apa?dah tentu SPM lah.! takut juga sebenarnya..aku langsung tak bersedia lagi..hermm~
aku amik aliran perdagangan.iaitu PERNIAGAAN..haha..nanti senang nk berniaga...tapi kan cita-2 aku nak jadi PEREKA FESYEN larh..macam mana ni?blurrr kejap~lalalal~