YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

shitt

sumpah aku benci kau cikgu!!!siall lah.agak2 lah nk perli geng aku..
ko pikir anak ko tu baik sangat lah!! LANCAU lah!!
mampos kita orang lah nak perang rambut ke apa ke,ade aku susah kan hidup kau ke cikgu!!cermin lah sikit diri anak ko tu sial!aku sikit tak heran lah ko nak pecat aku dari jadi penolong!ko ingat aku ni kuli batak ko nak buat kerja ko!orang bodoh je kan ikut apa yang ko suruh!!satu lagi ,ko tak payah nak ceramah2 geng aku ok! ko cermin diri ko tu pun suka kutuk CIKGU-CIKGU  lain!!
ko tak payah nak buat suara gedik ko tu lah..! sikit kita orang tak tergoda! nak termuntah ada lah.HAHA..Ops sorry!!!
rumah kau tu dah lah macam tong samaph! bila kat kelas sibuk nak kelas lawa tapi rumah sendiri ??ergh!!ko tu memang mata duitan tau tak!!asyik nak mintak duitttttt je keje ko kan!!ko ingat  mak bapak aku ni cop duit kaa??
ish!! SIALLLLLL!!