YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

persahabatan yang di tinggal kan

syukur alhamdulillah!aku masih mampu tersenyum girang walaupun tidak bersama kawan baikku ..hmm.
dulu dia jadi sumber inspirasi dan pendorong motivasi aku supaya jadi lebih kuat mengharungi hari-hari
yang tak diduga..kini aku punya alasan yan tersendiri untuk terus bernafas dan hidup penuh kegembiraan.aku masih ingat lagi bila pertama kali berkenalan dengan kau..haha.rasa kelakar pulak.
mula-mula kau masuk kelas aku dengan drees up sekolah lama kau..
aku takut kau kena bahan  dekat sekolah so aku pun menegur kau dengan hati yang ikhlas .hee..
mula-mula kau malu-malu dengan aku,tapi sekarang kita adalah kawan baik..pergi kemana mesti bersama tak pernah berpisah...kita dah ibarat adik beradik..kalau ada masalah kita selalu berbincang dan meminta pendapat antara satu sama lain..family kau pun dah menggenali aku.
hmmm.tapi sekarang dah tak macam dulu..
kenapa kau berubah sampai macam ini..kenapa kau tinggal kan aku bersendirian disini.bahkan kau bersuka ria dengan aziana dan ummi..sekarang kemana kau pergi mesti bersama dorang..
kau tak pernah nak ajak aku lagi..apa salah aku??
mana kebahagiaan kita yang dulu...
bila aku ajak kau keluar ada je alasan kau.tapi bila dorang ajak dengan pantas kau nak pergi.
kenapa .kenapa.kenpa.!!!
bila aku tanya kenapa kau buat aku macam ni.?jawapan kau memang mudah..
"alaa,bila aku ajak kau kuar macam kau boleh kuar pulak"
aku nak tanya bila kau ajak??kalau kau nak pergi mana-mana tak pernah bagi tau aku lah..
ary khamis aku ajak kau pergi mcd.mula-mula kau nak pergi...dah berjanji bagai..tapi.
kau tak tunaikan janji.kau tipu aku..
kau kata nak jumpa BOYFRIEND kau..okey lah.
bila aku tanya ummi, dia kata "aku penat lah nak keluar"
dengan takdir TUHAN aku ternampak korang bertiga naik motor..
korang nampak aku...aku terus keluar kan HP dan mcj korang.aku cakap "terima kasih  sebab buat aku macam ni.apasalah korang cakap terus terang yang korang memang tak nak kuar dengan aku..sumpah aku sedih dengan perangai korang"!hmm..
tak apa lah korang..aku redha semua ni..
hmm..sekarang aku dah tak kuar rumah sebab korang!!nak tau kenapa aku kata sebab korang??
sebab aku tak sanggup tengok korang bertiga dekat depan mata aku..
hati aku kecewa.sedih sangat bila tengok korang bermesra dekat atas motor...
aku menanggis ada korang tau??korang tak tau..kalau korang tanya pun,aku cuma cakap tak ada apa-apa..mata aku sakit.padahal hati aku sakit bila tengok kawan baik aku biar kan aku keseorangan..
hmm.apa nasib aku kan..
dalam kelas,dulu kau duduk sebelah aku,.tapi sekarang kau pindah duduk sebelah aziana..kalau pergi tandas dah tak bersama aku lagi...tak apa lah..
mana kata-kata kau yang dulu??
hmm..walau apa pun terjadi,.aku tetap anggap kau kawan baik aku dunia akhirat..persahabatan kita aku tak kan lupa...aku sayang persahabatan kita..tolong lah jangan biar kan persahabatan kita putus di tengah jalan..
tu permintaan aku yang terakhir..
hmm..


NURUL ANTASYA & EKA SUSANTI <3<3