YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

sepi tanpa teman

Dulu...kau larh segalanya bagiku
kau larh tempat aku meluahkan hati dan perasaanku
kau larh tempat aku mengadu masalah
kau larh tempat aku berkongsi suka duka hidupku ini
kau larh sahabat sejati ku..yang sudi menemaniku
di kala aku kesepian

Namun..semuanya itu sudah berubah sejak aku tahu
bahawa dirimu bukan lagi keseorangan
aku hilang tempat untuk aku berbual bicara
aku hilang seorang teman
yang sudi memberi sokongan pada diriku
aku tidak dapat ungkapkan dengan kata-kata
kerana antasra kita sudah tidak ada lagi rahsia

Terima kasih teman...
kerana pernah memberi aku peluang
untuk berada di samping mu
aku sedih akan kehilangan mu
Namun..apa dayaku
kau sendiri memilih untuk berpunya
dari menjadi sahabat ku
Tapi..bagiku
kau tetap teman baik ku sampai bila-bila